Témata jednání:
- informace z jednání s generálním ředitelem 12. 8. 2020
- organizační změna v PS, sjednocení otvírací doby pro veřejnost, nové rozvrhy směn – vážný dopad na rodiny s dětmi a samoživitele v oblasti sladění pracovního a rodinného života, technologické postupy a jejich časová náročnost
- revize projektu D+2 v regionech, nedostatek plánovaných technických prostředků, nevhodné automobily na doručování – kontroly ČTÚ
- řízená fluktuace – zastavený nábor zaměstnanců, pracovní poměry na dobu určitou nejsou obnovovány – náklady na nežádoucí fluktuaci
- odměňování balíkových doručovatelů, technologické postupy při převzetí zásilek
- dopis odborovým subjektům ke kolektivnímu vyjednávání – zatím bez reakce
- rovný přístup v odměňování
- informace z DR ČP
- FKSP informace – žádosti o sociální výpomoci (covid, povodně), dětské tábory, setkávání zaměstnanců, zlepšení pracovního prostředí – z nákladů zaměstnavatele, další příspěvek pro zaměstnance z důvodu nevyčerpaných prostředků FKSP – hlasování P KOV, rozklad čerpání za 1. – 6. 2020
- poplatek za dezinfekcive vlastních rekreačních zařízeních
- BOZP – probíhající prověrky v regionech, nevyhovující mikroklimatické podmínky, informace o pracovních úrazech červenec 2020
- výjezdní zasedání P KOV 10. – 11. 9. 2020 na Moravci
- odborové otázky – členská základna, příspěvky, jednání regionálních KOV, aktuální seznamy funkcionářů
Informace zaměstnavatele
- fluktuace, nedostatečně probíhající adaptační procesy
- projekt optimalizace otvíracích hodin pro veřejnost – PS, nové rozvrhy směn
- výběrové řízení na ředitele LOG služeb, nový ředitel strategie a řízení projektů
- audit procesů s cílem jejich zjednodušení
- HR procesy a formuláře
zapsala Jindřiška Budweiserová
Účastníci jednání:
J. Budweiserová, Š. Alexová, V. Filipská, J. Fišerová,Š. Grochal, I. Homola, B. Mäsiarová, M. Matyková, R. Stehlíková, Z. Svrčinová, V. Vardžáková, J. Zedník a K. Koukal
I. Feninec – hosté